Support

Support-information

Teknisk support för medlemmar

All support inom Rotary utförs av rotarianer på sin fritid, dvs obetald tid. Försök därför att följa denna turordning så att vi fördelar arbetet. 

Kontakta FÖRST din klubbs IT-samordnare.

Kan inte han/hon lösa problemet så kan du skicka till distriktets IT-samordnare eller använd supportformuläret i ClubAdmin.

Har Du glömt lösenordet för ClubAdmin så klickar du här.

Distriktens IT-samordnare når du här:

Distrikt E-postadress
2320 it-samordnare.2320@rotary.se
2330 it-samordnare.2330@rotary.se
2340 it-samordnare.2340@rotary.se
2350 it-samordnare.2350@rotary.se
2360 it-samordnare.2360@rotary.se
2370 it-samordnare.2370@rotary.se
2380 it-samordnare.2380@rotary.se
2390 it-samordnare.2390@rotary.se
2400 it-samordnare.2400@rotary.se
2410 it-samordnare.2410@rotary.se


För frågor som rör Rotary som organisation, medlemsskap, PHF mm så hänvisas Du till respektive distrikt eller till service@rotary.se

Där kan Du skriva in Din fråga och vi svarar så snabbt vi kan.

Skicka INTE e-post till oss i Supporten på våra personliga adresser. Då är risken att ditt ärende försenas.

Undvik också telefonsamtal direkt till IT-rådet eller IT-samordnarna.

Handböcker och FAQ finner Du på http://dokument.rotary.se/