Support

Support för medlemmar

För Dig med problem gällande ClubAdmin, e-post lister eller hur du hanterar registreringsärenden för medlemmar genom ClubAdmin.

Då kan du vända dig hit och skicka en felanmälan och begäran om hjälp från någon av alla våra funktionärer inom Rotary i Sverige och Lettland.

Kontakta dock alltid FÖRST din klubbs egen IT-samordnare.

Kan inte han/hon lösa problemet så kan du skicka nedan felanmälan till distriktets IT-samordnare eller använd supportformuläret i ClubAdmin.

Har Du glömt ditt lösenordet för ClubAdmin så klickar du här.

 

För frågor som rör hantering av ClubAdmin mailar du distriktets IT-samordnare nedan:

Distrikt E-postadress
2320 it-samordnare.2320@rotary.se
2330 it-samordnare.2330@rotary.se
2340 it-samordnare.2340@rotary.se
2350 it-samordnare.2350@rotary.se
2360 it-samordnare.2360@rotary.se
2370 it-samordnare.2370@rotary.se
2380 it-samordnare.2380@rotary.se
2390 it-samordnare.2390@rotary.se
2400 it-samordnare.2400@rotary.se
2410 it-samordnare.2410@rotary.se

 

Medlemsfrågor och rekvisita

För frågor som rör Rotary som organisation, medlemskap, foldrar, märken, PHF mm så kontaktar Du respektive distrikt eller mailar till service@rotary.se

Där kan Du skriva in Din begäran eller fråga.



Handböcker och FAQ finner Du på http://dokument.rotary.se/